środa, 4 września 2013

Jeden z trzynastu #3

Hejo.

Randomowy obrazek staje się tutaj tradycją ^^

Wpierw mam kilka informacji.
Prosiłabym by wszystkie redaktorki bloga najpierw zapisywały obrazki na kompa, a dopiero POTEM dodawały z kompa do posta. Bo tylko wtedy się wyświetlają obrazki w popularnych postach.

A Raritie dzisiaj nie było na chacie. I znowu nie ma OC tygodnia... Mam nadzieję, że jutro je w końcu wybierzemy! -.-



- Co jest, RariDash? Odmawiasz odpowiedzi? Szkoda... Gra z tobą byłaby... ciekawa - Fiddle roześmiała się, podczas gdy nie wiadomo skąd wystrzeliła strzała, która przebiła serce Rari.

- Hmpf... Kolejny kucyk nie ma zamiaru się ze mną bawić? Trudno. Żegnaj więc, Tosiu.

Kolejna strzała trafiła Tosię.

- Z tego co widzę, większość z was uparcie wierzy w istnienie przyjaźni - biała jednorożka przeanalizowała w głowie wszystkie odpowiedzi. Większość z nich była dosyć podobna. Zastanowiła się. Po chwili wiedziała już co zrobić.

- Muszę przyznać, że nie mam zielonego pojęcia kto ma odpaść w tej rundzie. Tak więc, robimy coś w rodzaju "dogrywki". Osoby, które muszą odpowiedzieć na dodatkowe pytanie to Madley Dash, Raritie i Roxy Shy (meh... reszcie dam spokój, co mi tam). Proszę, podajcie mi jakieś dowody na istnienie przyjaźni. Ciekawe czy wam się uda...

Lista graczy:
- Rarixie
- Gosianica
- Roxy Shy
- DresioPL
- Raritie
- Madley Dash
- Troublemaker
- Xerarity Dash
- Cytrusek14
- Polatropic

Odpadli:
- RariDash
- Tosia.

Dogrywka:
- Madley Dash
- Raritie
- Roxy Shy

Odpowiedzi w komentarzach. Czas - jak zwykle, 5 dni ^^

5 komentarzy:

  1. Widzę że, moja droga Fiddyle nie wierzy w istnienie przyjaźni. Przyjaźń jest w każdym z nas, tylko że niektórzy tego nie czują albo po prostu nie chcą.
    Tyle na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma dowodu na isnienie przyjaźni. Jeśli ktoś w nią nie wierzy, to dla niego jej nie ma. Nie wiem, czy jest sens dalej o tym mówić, bo wszystko przedstawiłam jasno.



    TiF, ja nie dam rady. Mam za dużo obowiązków. Same wybierzcie to oc :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowód na istnienie przyjaźni? Ja mam przyjaciółki i dla mnie to dowód. Prawda jest taka że nikt może nie wierzyć w przyjaźń bo nigdy jej nie doświadczył więc w teori nie da się dowieść jej istnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie przepraszam za brak odpowiedzi. Przez ostatni tydzień prawie w ogóle nie wchodziłam na kompa i nawet nie zauważyłam, że minął termin. D:
    Licbaza chce mnie wykończyć.

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.