sobota, 28 września 2013

Kolejny koniec okresu próbnego. No bo jakby inaczej...

Taaa. Znowu. Jak chcecie się dowiedzieć, kto zostaje, spójrzcie w rozwinięcie posta ^^

Słodki fenek, prawda? :3 Mam go na pulpicie ^^ Tiaaa. Polubiłam ostatnio fenki. Som takie słit :3

Tak (powiedzenie Kuby na angielskim oraz niemieckim jak się go pani o coś pyta xD). Dzisiaj koniec próbny dla Nati i Hope. Kiwi przedłużyłam okres próbny, gdyż ponieważ bo mnie poprosiła. I teraz jej okres próbny kończy się 12 października.

Ekhem, ekhem. Pewnie jesteście ciekawi kto zostaje. Otóż, moi kochani, i Nati i Hope zostają na stałe na blogu ^^ Tia, witam na pokładzie i takie tam...

A jutro kończy się okres próbny Polara :D Strzeż się! Albowiem Tifon is łoczing you!

Ano. I postanowiłam jeszcze wprowadzić pewną zasadę. Ktoś nie pisze przez 5 tygodni to wypada z blogasa. No chyba, że będzie mieć jakąś tam nieobecność związaną z karą na kompa, jakimś wyjazdem lub czymkolwiek innym. Wtedy po prostu ma urlop i tyle xD

To chyba tyle na dziś.
PAPA, SZNYCELKI O3O (nie ma to jak udawać Rejn xD)

6 komentarzy:

  1. Yay! :D ,,Albowiem Tifon is łoczing you!" od teraz to będzie odpowiedzią na wszystko. Uszanowanko.. *derp*

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Tifon is łoczing you!''-powiem tak do pani na angielskim:
    -Umiesz to?
    -Nie.
    -Dlaczego?
    Albowiem tifon is łoczing you!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dwie osoby zostały. A kiedy druga edycja jednego z trzynastu

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.