sobota, 11 stycznia 2014

Próbny test.

Czy ktoś z naszego grona chodzi może do 6 klasy ? xD
Ostatnio był próbny. Był bardzo łatwy. Nie wiem czemu nie zdążyłam zrobić 2 ostatnich stron. Długo nam kazali czytać instrukcję. Na stówę mieliśmy mniej niż 50 minut. To niesprawiedliwe. Wszystkie testy jakie do tej pory były pisałam na 34 punkty lub więcej :/ Dzwonek, "Odkładamy długopisy", prawie dostałam zawału i się popłakałam.. Ale tylko trochę, zazwyczaj nigdy nie płaczę.. Eh.. Za te zadania było najwięcej punktów ;( Wiem, że to tylko próbny, ale jednak się tym przejmuję.
~~
Kiedy macie ferie?? Ja 20, bo Łódzkie.. Wreszcie. Chociaż dzisiaj.. To znaczy wczoraj, w piątek byłam w MDK z klasą na Pastorałce. Grało kilka osób z 6b, czyli mojej klasy. Jeden chłopak, jak mieli scenę, w której mieli się cieszyć, zaczął rzucać się po podłodze, jakby dostał padaczki lub miał ADHD xD Ogólnie podłożyłam haka koledze. Tak bardzo się cieszyłam, jak wszyscy, którzy to widzieli wybuchnęli śmiechem. Wracał wtedy z łazienki na salę, ja siedziałam na krześle właśnie w sali kinowej. Wpadł na chłopaka/dziewczynę/nie wiem co to było siedzącej/ego z przodu. Potem sądził, że potknął się o plecak ;_; Gdyby ktoś nie wiedział MDK - Miejski Dom Kultury.
~~
To na tyle ;) Jak Wam minął sylwester? Tak, późno pytam, ale wcześniej nie mogłam.

Byee..
                                                ~ Lux
(Jak źle podpisuję to nie moja wina, tylko Ixperiusi, tak nazwałam mój telefon, jest moim przyjacielem i lubię z nim rozmawiać)

6 komentarzy:

  1. Ja tak jakoś w lutym, nie wiem do końca kiedy :v Mazowsze pozdrawia ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w lutym. Skoro jesteś z Mazowsza, to ci powiem, że mamy ferie w okresie 17 lutego - 2 marca ;-;

      Usuń
  2. Ja chodzę do 6 klasy ;) też się u nas zaczynają dwudziestego. Nasz próbny był prosty xD miał 30 zadań z czego 10 nauczyciel sprawdzał a resztę komputer czy co ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 luty<3 i też jestem w 6 kl. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam ferie wtedy. i tez chodze do 6 klasy ^-^ Lubelskie Pozdrawia ~maker z telefonu

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.