niedziela, 9 listopada 2014

Kimże jest ta NERVowa osoba?

Na start śliczny rysunek z ślicznym Andersem.

Dobra, zacznijmy od tego, że nie mam bladego pojęcia ani blogach ani o pisaniu...

Tak jak na początku- nie mam pojęcia NIC o pisaniu blogów! Ale raz się żyje, czyż nie? Trza spróbować.
Wypadałoby się przedstawić- jestem Nerv, waszym władcą od teraz też tutaj piszę. Osoba uzależniona od gier, serialów, książek oraz kawy. Z "twórczością" na bloggerze mam do czynienia pierwszy raz. Nigdy nie widziałam siebie jako osoby, która pisze bloga, nawet nie miałam w planach założenia swojego, a tu nagle okazja w pomocy reaktywacji MLT, więc czemu nie, hehe. Postaram się pisać wtedy, kiedy będę miała wenę do pisania czy coś, a na razie to chyba na tyle. ;_;

Увидимся ~

1 komentarz:

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.