niedziela, 9 listopada 2014

Parę słów wstępu

Uszanowanko, zapraszam do rozwinięcia.
No więc jak widzicie, dołączyłam się do reaktywacji MLT. Zastanawiam się, w co ja się pakuję, bo przecież wszyscy wiemy jak ja to mało piszę. No ale się jakoś postaram.

Parę osób pewnie zauważyło, że na nagłówku jestem Pinkameną, niektórzy może się zastanawiają: "Ale co z Fluttershy?". Taa... W ostatnim czasie polubiłam znacznie bardziej Pinkamenę (bardziej niż wcześniej), zastanawiałam się nad nią i Fluttershy, więc kochana Maker zrobiła wyliczankę, no i wyszedł ten różowy kucyk, koniec.

Poza tym czasami zachowuję się jak psycholka, tak więc w pewnym sensie pasuje, da? No i samo to, że na żywo ciągle ponura jestem.



Anyway, chciałabym się czymś zająć na blogu, ale nie wiem czym. Maker już trochę proponowała, jak np. gry, muzyka, książki, itd. No ale ja się nie znam za bardzo na tym.
Może Wy pomożecie trochę? Jak nie albo Wasze pomysły nie będą mi pasować, to sama coś wymyślę... Jakoś...

To by było na tyle, życzę miłego dnia/nocy.

3 komentarze:

  1. Wyliczanki <3
    Pssst, możesz też zrobić coś w stylu: dać jakiś fragment opowiadania z internetu i go skomentować B))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka agresynwa, gify z Pinkameną, straszne to jak Gimper na kolanach Roja

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.