poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Tifonowe aktualności

Cóż, mam nadzieję, że o niczym w tym poście nie zapomnę. Soł... Zaczynajmy! :D

A Spike znowu został w domu xD

Cytu wczoraj napisała coś ciekawego na chacie...
Nie pamiętam dokładnie co, ale... wiem, że na pewno napisała żebyśmy wrócili na chatango, a nie tylko skype i skype...
Zgadzam się z Cytrusem w stu procentach. Chatango... tam żeby z kimś pogadać to nie musisz go mieć w kontaktach. Możesz poznać nowe osoby, które przykładowo są nowe w fandomie...
Tak, chatango powraca w jak najlepszym stylu! Wraca wraz z ączkami i... imieniem! Nie, nie macie żadnych przywidzeń. DS nazwała dzisiaj chat na MLT Hubert.
Tak więc mam nadzieję, iż codziennie będziemy przesiadywać na chacie oraz, że Hubert zastąpi chat, który niektórzy znają i pamiętają z pewnego bloga, który kiedyś istniał. Eh... Stare, dobre czasy...

Anyway, oprócz redaktorek bloga modem na chacie jest również Cytrus. Dlaczego? Cóż, jest osobą bardzo zaufaną, wie kiedy wlepić komuś bana. Przyda się taka osoba w "szeregach" modów chata :)

Niedługo możecie spodziewać się trzeciego posta z serii "Ukryta prawda", która jest taką jakby nowszą wersją "Innego spojrzenia na odcinek" z FGE. Jeżeli myśleliście, że zapomniałam o tej nudnej zabawnej serii w moim wykonaniu, to jesteście w błędzie :)

Zaś jeśli chodzi o "Subiektywną-obiektywną"... Nie będę kontynuować tej serii. A przynajmniej nie teraz. Nie wiem... Może kiedyś? W innych okolicznościach, gdy będę miała na to czas?

Mój światopogląd ponownie runął ._.

To chyba tyle tego mojego bezsensownego gadania...
Do następnego posta :>

8 komentarzy:

  1. Na prawdę? Zaufaną osobą? Aż się wzruszyłam.... Nie wiedziałam, że jestem aż taka zaufana osobom ._. A przynajmniej Tobie, TiF.

    Zgodzę się co do chatango. Bo mi się na prawdę smutno zrobiło, jak przenieśliśmy się na kilka miesięcy na skype... Ech...Stare, dobre czasy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteś jedną z tych kilku naprawdę bardzo zaufanych osóbek ^^

      Mi też się smutno zrobiło jak się na skypa przenieśliśmy. Nawet nie wiesz jak się teraz cieszę :D

      Usuń
    2. Miło mi :'D

      Ja także się cieszę, bo dzięki wam, na chatango zapoznałam wiele fajnych osób i nie siedzę teraz zamknięta w swoim pokoju, bo inni grają na kompie, nie mam z kim pogadać.

      Usuń
  2. Czatango? Kurwa nie będe mogła spamować :/ XD
    Pamiętaj że obiecałaś mi o łandi w Subiektywnej Opinii XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ączki ♥ Wait, kiedy wy go nazwałyście Hubert O_o ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ciebie chyba nie było wtedy... DS go tak nazwała xD

      Usuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.