niedziela, 25 sierpnia 2013

Pony Memy #2

Księżniczką Snape'm zaczynamy kolejnego posta z serii Pony Memy ! Tym razem wszystkie są wzięte z polskiej strony ;)



Stwierdzam, iż tak.

To na widok Księżniczki Snape, jestem pewna !

-Dawaj Tłajlajt ! Musimy rozpierdzielić jeszcze z pięćdziesięciu !

Machamy rzęsami ! Ych...Hmmm... Nożesz piórwa, nie umiem !


A moja wola jest taka, abyście dostali potwornych lagów, dlatego cztery gify z rzędu;P

Widzicie to skupienie Na pewno jest po alkoholu !


Nie wiem, spytaj Dajmond Burgera i Silwer Mudżyna.

o.O
Oł je !
-Która godzina ?
-It's Derping time.
Badum tsssss...
Derp !
Tak oto skończyłam Pony Memy, a na koniec mem nie poniaczowy:
Masz coś do Rona, suko ?!


Tak, musiałam wrzucić coś z hp, nie jedzcie mnie :v To do następnego posta !

5 komentarzy:

  1. Tylko nie rudy XDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Twilight+Pinkie=rozpierducha xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No się wie! Ja i Kiwak to możemy całą Equestrię rozwalić i jeszcze więcej! :D

      Usuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.