niedziela, 9 listopada 2014

Kolejne odnowienie bloga

Salut!

Znowu postanowiłyśmy odnowić bloga. Tym razem są z nami Nerv i Wilcza.
No to.. ten tego. 

Ciągle tego słucham <3

Ogółem mam fazę na Panic!At The Disco. Dlaczego? Bo mogę.
Oglądałam wczoraj w telewizji Rainbow Rocks. Czy zapowiada się mane 7? o_o
Ludzie straszą, brzydcy ludzie, a fe. *^*
Zakochałam się w shipie TwiSentry. Mry.

Lubię go. Dlaczego niektórzy go nie lubią? :/
+ Uczę się rysować ludzi chibi, co mi nie wychodzi.
Mam tych obrazków więcej, ale telefon w naprawie... Będę miała lepszą rozdzielczość czy coś..?

No to co więcej by powiedzieć... Raczej nic, bo to taki normalny wstępny kolejny post ^^

Au Revoir!

2 komentarze:

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.