czwartek, 11 grudnia 2014

Youtuberzy- Rosanna #1

Witajcie!

dałam jakiś stary obrazek z bloga. a teraz zapraszam w głąb posta
Trzeba się wziąć za serię, bo co by to z tego było? Gówienko, no właśnie. Na początku myślałam, by wziąć youtuberów po kolei jak dawaliście w komentarzach, ale postanowiłam robić losowanie

nie patrzcie na tą porwaną kartke xDDD
To chyba byłby najlepszy wybór, ale...

losowanie
Wygrała Rosanna ~! Woohoo~ Wszyscy się cieszmy~!!!!!11!!11!!
Um...
Do rzeczy~ 


Rossana Pansino ma 30 lat i wgl~ . Głównie nagrywa kulinarne cosie i challenge.
Jednym z kulinarnych cosi jest ''Pusheen Cat Cake'' 




Oglądam to i tak oglądam, aż głodna się zrobiłam. Chce ktoś ptasie mleczko? :>
albo może nie?
I nagle patrząc w tło śmiechłam




NIE NIC JA NIC NIE PISAŁAM
Tak czy inaczej, drugim z filmików jest w kategorii challenge! 
Jednym z nich jest ''Smoothie Challenge'' 
Polecam ^^




Przypadł mi do gustu *u* 
Jest taki~~ zabawny, hehe
pustka w głowie bardzo ;-;
Nie wiem co napisać. 
um
do zobaczenia później? 
tak, tak, to będzie dobre
Dobranoc~

4 komentarze:

  1. Hyhy... Czekamy na resztę B')

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, to ona. Ona robiła te małe cosie z Doctora *u*
    Już nie mogę się doczekać Sheo, hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na resztę. Zwłaszcza na Banshee i Gimpera <3
    A będą jeszcze inni? Remek, Mulciak coś?

    /Rar

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dowiedziałam się, że moja przeszła ja była na tyle genialna by zaproponować Shea i Gimpera, woohoo

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.