środa, 19 marca 2014

Inspiracje do egzystowania~


Idk, wpisałam TARDIS w Google, bo nie miałam lepszego pomysłu |D


   Rain znowu ratuje mi życie. KC, Rainu TuT

   Napisz skąd czerpiesz inspiracje do działania  - rysowania, pisania, egzystowania, w ogóle wszystkiego.

   Meh, napiszę tylko o rysowaniu~
   No to czas zacząć ;3;


_________________________________________________________________________________

   Żyję głównie z kucyków, więc od tego zacznę. Skąd biorę pomysły na arty z kolorowymi osiołkami? 

   Inspirację czerpię głównie z muzyki. Nurkuję w otchłań internetów, włączam sobie jakiś vocaloid, ulubiony zespół, OST jakiegoś anime...I tak siedzę. W pewnym momencie FHIEOFGRF INSPIRACJA. 
To jakoś tak...samo przychodzi. Po prostu siedzę i widzę scenę z muzyką w tle. Tak jakby kadr z filmu...
   Ostatnio słuchając All New Monarch ujrzałam w głowie taki epicki filmik...Nie powiem o czym, ale wyglądało to interesująco B)))

Znowu nie mam pasującego, więc wzięłam jakiś ładny |D


_________________________________________________________________________________

    Czasami chcę tylko wypróbować jakąś technikę czy styl. Wtedy albo widzę coś, co pasuje mi do danego stylu, albo robię zwykły portret ^^' 
    Urzekła mnie kreska w pierwszym endingu FMA. Gaaaah, to cieniowanie *-* Popaczcie tylko ;w;
                                                                                                               


_________________________________________________________________________________

   Wracając do muzyki...Inspirację mogę też czerpać z samych teledysków ^^ Np. podczas rysowania Rin. Wzorowałam się na postaciach z...umm...teledysku (yhh, nie wiem jak to nazwać ._.) Matryoshki :3 I...

OMFG, KESENAI TSUMI ;_________; *ŚPIEWA*

   Dobra, skończyło się. O czym to ja...A, tak!
   Widząc teledyski przekształcam je czasem na kuce, coś modyfikuję i...i wychodzi art |D


_________________________________________________________________________________

   Kolejnym źródłem inspiracji są wydarzenia z codziennego życia. Czasem coś  się przytrafi, a ja "O TAAAAK, Z TEGO BĘDZIE DOBRY ART"~
   To naprawdę się przydaje, szczególnie do komiksów :3


Nie mam pasującego obrazka, więc macie to~

_________________________________________________________________________________

   Teraz ludzie. Ludzi rysuje o wiele mniej i tutaj...

   Praktycznie znikąd nie biorę inspiracji. JESZCZE. Jak już opanuję anatomię, to może zacznę robić poważniejsze arty i będę szukać inspiracji, ale teraz... Rysuję tylko proste pozy w ramach ćwiczeń, a na koniec dodaję włosy i ubrania postaci, która akurat przyjdzie mi na myśl. Są to postacie z anime ofc. Więc w pewnym sensie czerpię też inspirację z anime, tak...?

Ponieważ to już praktycznie koniec, to macie muzyczkę. Bo akurat się włączyła -w-


_________________________________________________________________________________


   Dobra, ja tyle mam w tym temacie do powiedzenia |D Ubogo, ale chyba tylko takie posty potrafię pisać ;_;

   A wy skąd czerpiecie inspirację? Żebrzę o komentarze, by zwiększyć fejm~  Jeśli wam się chce, to możecie śmiało pisać w komentarzach ^_^

   Miło było, może ktoś przeczyta~

Alchemik out.






4 komentarze:

  1. Rin... Coś mi się z tym kojarzy.....Mhm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE JESTEM JEDYNĄ OSOBĄ, KTÓRA PODCZAS SŁUCHANIA MUZYKI CZASEM WIDZI TAKIE SCENY, JAKBY KADRY Z FILMÓW *O*

    A inspiracje... Cóż, podobnie jak Ty, z muzyki i codziennych sytuacji. No i czasem jak widzę prace jakiegoś zajebistego artysty to mam wenę o3o

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.