sobota, 3 maja 2014

NIESPODZIANKA O3O




HALUUUU, BLOG UMARŁ ;-;

  Witajcie~
   Guzik postanowił, że coś napisze. Bo tak.
   A teraz wejdźcie do posta i podziwiajcieeee~
   Cały dzień siedziałam pobierając wianki i OCki. Pewnie paru nie ma, ale chciałam całą konfę + Wungla, Keczupa i Talerza. Kilka artów nie ma, bo jakość była straszna, a pewnie paru OCków nie znalazłam. Welp. Patrzcie :I







































Znalazłam ten piękny wianek z jakże męską wstążeczką <33





   Kolejność przypadkowa, bo jestem leniem. 
   Mam nadzieję, że podoba Wam się prezent ÓuÓ

   Bye~


   P.S. Na kilku artach zapomniałam wymazać kawałka wianku przy rogu, ale nie chce mi się już poprawiać ;_;


5 komentarzy:

  1. Ostatnio nikt nic pisze, bieda na blogach aż piszczy. Biedny Bryćko, biedota jego OC aż boli od samego bycia. Zazdroszczę. O co chodzi z wiankami. Drechu ty pało zamknij się i przestań to robić. Bieda. Ból. I cierpienie. Bryćko jest chodzącą biedą. Drechói też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iiiii,jest Starlight ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj em hir! .3.
    Ado jak widać bardzo ogarnięta i w ogóle.
    Dziękować. :333

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.