poniedziałek, 26 maja 2014

Wszystko umiera, dzisiejszy dzień i nabór

Hej

ale słodziaśne znalazłam <3

Pierwsze: dawno nie było tu posta. Tak więc postanowiłam go napisać <jak widać, pff Maker>

Drugie : Gdyż z powodu, że mało się udzielamy, chciałabym zrobić nabór.
Zgłaszać się można do końca maja.
30 maja (piątek) prosiłabym podać mi swoje gmail'e.
Gdyż w następnym miesiącu nie będę miała internetu (chyba) to Rain albo Guzik przejmą dowodzenie (teraz nie mogę się do nich dobić :I)


Trzy: dzisiejszy mój dzień w szkole. :v

8:00-14:25

Przyroda-Niektórzy poprawiali, reszta sluchała pani, Agata książkę czytała, a ja.. uczyłam się pierwiastków <3
Matematyka- Pani zadała nam to co robiliśmy na początku roku, bo książkę skończyliśmy ;-;
Plastyka- wycinaliśmy jedzenie i przyklejaliśmy. Robienie ludzi. pgrff. Dziewczyny mówiły, że tak ślicznie mi wyszło, że nie powinnam tego obklejać, ale i tak to zrobiłam. Potem stwierdziłam, że mogłam tego nie robić :'I
Polski x2 - Wypracowanie
Wf- nie ćwiczyłam B)) zwolnienie do końca tygodnia :epicwin:

No... to.Ja chyba skończyłam, tak więc... Papatki

/Maker

2 komentarze:

  1. Nabór? Hmm... Może i bym się zgłosiła, ale mam już swój blog na głowie, a jeśli dojdzie do tego MLT to zaniedbam oba blogi soł... nah :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabór bardzo. Nerv może spróbować. ;~;

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.