czwartek, 13 marca 2014

No..ym...nie umiem wymyślić mądrego tytułu

Hej

takie ptaszki *3*

Jak na pierwszy rzut oka widać, że zmieniłam wygląd bloga. 
Nie wiem co dalej pisać. Może przejdźmy do tego, że pamiętam stare MLT gdzie tutaj życie dudniło, jak mogę to tak ująć? Teraz... Jest obce? Puste? Samotne? Jest mi bardzo przykro i smutno z tego powodu. *smuta*.

Mam takie pytanie... do konfy;

Czemu każdy o sobie źle mówi? (pomijając mnie bo ja też źle mówię o sobie, tylko dlatego, że się ze mnie niektórzy śmieją i wyzywają od dzi*ek, s*k itp.?)

Teraz pytanie do Rain: 

Zamierzasz napisać posta? ;**  (ja się nie narzucam, jeżeli masz mało czasu)

Nie wiem czy prowadzić jakiś konkretny temat... czy... ach nie ważne.

Nie wiem czy mam jeszcze jakiś temat prowadzić i to ciągnąć? 
Chyba na tym zakończę tę nie mądrą wypowiedź.

Papa

3 komentarze:

  1. Ja takze pamietam stare MLT.. nie mialam w tedy konta ale codziennie patrzylam czy jest nowy post... czytalam ten blog od początku. I wciąż tu zaglądam ;-; kocham tego bloga szczerze...

    OdpowiedzUsuń
  2. To stare MLT, ze zawsze wesołymi postami ;-; REMEMBER.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wygląd, jesteś wielka, Pisaczku *u* Tak, ale zaraz się z tobą skontaktuję i wszystko omówimy, ok? :3

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.