piątek, 14 marca 2014

Hej, hej!

Witajcie, tutaj Deszcz ^^'


Klucha zawsze spoko~


Jak zauważyła towarzyszka Maker w ostatnim poście, trzeba ożywić bloga, bo jakoś ostatnio dednął... 
Uznałam, że można zorganizować wspólne fanfikopisanie ^^ Kiedyś już coś takiego zrobiłam na którymś blogu, ale nie pamiętam dokładnie na którym... Nevermind... Wygląda to tak - ja  i Maker na zmianę piszemy rozdziały, ale to nie my mamy największą władzę, ponieważ to właśnie wy ustalacie przebieg fabularny fika :D 

Na początek dla wprawy,może pytanie - o czym ma być fik?

a)  o życiu OC-ków, które teraz ślicznie zapiszecie w komentarzach.

b) o podróży do pewnej zapomnianej krainy, bla, bla, bla z udziałem OC-ków, które teraz ślicznie zapiszecie w komentarzach.

c) o wielkim potworze w kształcie nerki, który napadł Equestrię i ucieczce OC-ków, które teraz ślicznie zapiszecie w komentarzach.

d) o ponyfikacji II Wojny Światowej z udziałem OC-ków, które teraz ślicznie zapiszecie w komentarzach.


Wiem, tematy są trochę głupie, ale trzeba mieć jakąś podstawę, nu? ;u;

Tak więc... Zapisujcie się, czy coś kochani~

8 komentarzy:

  1. Nie wiem T________T
    albo a lub b T______________T

    OdpowiedzUsuń
  2. B albo D :D
    Ja zapisuję oczywiście Renegatkę ^^'

    OdpowiedzUsuń
  3. A jest jakaś opcja w której ślicznie nie zapiszemy imion OC-ków w komentach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Nie ma, ale możemy zrobić wyjątek, panie/pani Anonie ;u;

      Usuń
  4. B i zapisuje Speedy Draw ^^ ((u mua na blogu jest gdzies post o niej ;3)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i zapisuję Alice Smile(moja OC)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisałabym moją, no ale przecież I didn't live

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.