piątek, 14 marca 2014

Totally not Guzik


Nie mam pomysły na obrazek, więc wstawiam tę piosenkę. BORZE, ONA UZALEŻNIA ;A;


   Guzik wita~
Huehue, ktoś się mnie spodziewał? >:3

...

   Wszyscy, którzy akurat byli na Skypie. No ale fgrghiierugg, są ludzie, których tam nie było, tak? ;3;
Dobra, czas na lekką organizację. Pytanie zasadnicze...
   Mają tu być same kuce, czy mogę faszerować posty czym mi się rzewnie podoba? |D
Mam nadzieję, że dostanę pozwolenie na to drugie~

   Po drugie - Co Guzik będzie pisać na tymże blogu?
Hmm...Będę kontynuować serię Guzik Myśli i czasem jakieś luźniejsze notki. Jeśli znajdę coś w internetach, to mogę się podzielić, ale znając życie...Większość zebranych będzie wiedziała o tym czymś dawno przede mną :"D
Czyli w skrócie użalanie się, nowinki, przemyślenia, cytaty z codziennego życia~
  Jeśli ktoś coś ode mnie chce (czyt. poratuje mnie pomysłem na inną serię), to może pisać i o nic się nie bać. Przyjmę wszystko jak mi się zachce |D


   Krócej już się chyba nie dało. Meh.

   Branoc i takie tam~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak powiedział pewien poeta - róbta co chceta.
Komenty dodawajta i admina nie wkurzajta.

Amen.